2010/12/05

PLENTZIAKO UDAL GOBERNUAREN ERASO BERRIA EUSKARARI

PLENTZIAKO UDAL GOBERNUAREN ERASO BERRIA EUSKARARI

Bihar, abenduak 6, Nikolas Deunaren eguna ospatuko da Plentzian. Ekimen ezberdinen artean, eguerdiko 12:30ean Ondarreta ibiltokian kokatuko den itsasgizonaren oroigarria berrinauguratuko du Udal gobernuak. Oroigarria konpontzeko aurrekontua ia 20.000 eurokoa izan da, dirutza udal finantzen egoera kontuan hartzen badugu.Baina aurrekontu honetan euskarak ez dauka lekurik, ezta eskubiderik ere. Zoritxarrez, berriro ikusten dugu Udal gobernuak euskararekiko duen jarrera zein den: IRAINGARRIA!
Herritarren hizkuntza eskubideak errespetatzeko asmoz, Grupo Independienteari oroigarrian kokatuta dagoen plaka lehenbailehen aldatzea eskatzen diogu.



NUEVO ATAQUE DEL GOBIERNO LOCAL AL EUSKERA

Mañana 6 de diciembre se celebrará en Plentzia la festividad de San Nicolás. Entre los diferentes actos programados, a las 12:30 se reinaugurará las Estatua al Marino Mercante en el Paseo de Ondarreta. El Gobierno local ha dispuesto de un presupuesto de casi 20.000 euros para restaurar la estatua, un dineral teniendo en cuenta el estado de las finanzas del Ayuntamiento. Pero en dicho presupuesto el euskara no ha tenido ni cabida ni derecho alguno, lo que por desgracia nos vuelve a demostrar cual es el posicionamiento del Grupo Independiente para con el euskara: INSULTANTE.
Con el fin de respetar los derechos lingüísticos de las y los ciudadanos, exigimos que se cambie la placa que se colocará en el monumento más arriba mencionado.

No hay comentarios:

Publicar un comentario